środa, 19 lutego 2014

Ryba w śmietanie


Ryba przygotowana w ten sposób rozpływa się w ustach. Jest bardzo delikatna i smaczna. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji skosztować jej w takim połączeniu polecam- naprawdę warto!

Ryba w śmietanie
filety z dowolnej ryby
2 pory
4 łyżki masła
6 łyżek słodkiej śmietany 18 %
sól, pieprz

Rybę pokroić w kawałki, przyprawić solą i pieprzem. Na patelni rozpuścić masło, wrzucić pokrojone pory, dusić ok. 7 minut. Posolić. Na pory ułożyć kawałki ryby i dusić pod przykryciem ok 10 minut raz odwracając rybę. Wlać śmietankę, zagotować. Rybę wyłożyć na półmisek , polać sosem z porami.


15 komentarzy:

  1. bardzo lubię taką wersje śledzika:d

    OdpowiedzUsuń
  2. narobiłaś mi mega smaka na taką rybkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też robię rybkę w śmietanie, tylko zapiekam. A to są śledzie świeże, tak? Ja to nigdy takich nawet nie widziałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryba wygląda bardzo smakowicie:) Pozdrawiam:) Ania http://anialek36-cakowiciewmoimklimacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za super bloga zgłaszam nominację do Lieber Blog Award :) Gratulacje, szczegóły tutaj: http://jakipiernik.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie wyglądają te śledziki :)
    Muszę skorzystać z przepisu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i prosty przepis :) Na pewno super smakuje :) uwielbiam takie rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z porami nie robiłam jeszcze, w takiej kompozycji najczęściej z kolorowym pieprzem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ryba wygląda pysznie, jak wszystkie Twoje potrawy, Wesołych i spokojnych Świąt, pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. serdeczne dzięki za przepis, polecaj się! Zapraszam do mnie: http://problemikiproblemiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale rewelacyjny przepis! w weekend zabieram się za rybkę w śmietanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)