czwartek, 12 lutego 2015

EKSPRESOWE PĄCZKI Z SERKA HOMOGENIZOWANEGO


Skoro Tłusty Czwartek to nie może obejść się bez pączków. Jeżeli nie macie ochoty lub czasu na zagniatanie tych drożdżowych, to zapraszam na ekspresowe pączki z serka homogenizowanego. Szybko się je robi i jeszcze szybciej znikają z talerzy. Jeżeli chcecie żeby miały bardziej regularne kształty to polecam nakładanie ich na olej łyżką do lodów. Jak dla mnie mają urok właśnie takie kosmate dlatego nakładam je zwykłą łyżką. Najsmaczniejsze tego samego dnia!

EKSPRESOWE PĄCZKI Z SERKA HOMOGENIZOWANEGO
200 g serka homogenizowanego
3 jajka
1,5 szkl mąki
płaska łyżeczka proszku do pieczenia

Wszystkie składniki wymieszać w misce ze sobą i kłaść łyżką niewielkie porcje na rozgrzany olej lub smalec.


6 komentarzy:

  1. bardzo lubię te pączusie

    OdpowiedzUsuń
  2. Był rok 1984. Bida. Ostatki odbywały się u mnie, a mieliśmy tylko wino marki Wino. I moja Mama napiekła nam pączków na serze (bynajmniej nie homo, tylko takim białym, to się nazywało: oponki). I impreza nabrała koloru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze Reniu!
    Pamiętam je z młodości...
    Mam serek, muszę usmażyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze Reniu!
    Pamiętam je z młodości...
    Mam serek, muszę usmażyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)