czwartek, 17 marca 2011

Sałatka grapefruitowo-bananowa

Wiosna zbliża się dużymi krokami więc zachciało mi się czegoś lekkiego, oczyszczającego nieco organizm po zimie i dodającego energii. Ta sałatka nie wymaga wielu składników i jest dowodem na to, że prosto może być smacznie :). Robię ją bardzo często szczególnie o tej porze roku na przedwiośniu, moja rodzinka za nią przepada tak samo jak i ja. Polecam

Sałatka grapefruitowo-bananowa
2 grapefruity
4 banany
duży jogurt naturalny
3 łyżki cukru
odrobina cukru waniliowego

Grapefruity obrać ze skórki, oczyścić z białych włókien i powycinać fileciki z otoczki. Banany pokroić na plasterki. Jogurt wymieszać z cukrem i cukrem waniliowym, dodać do owoców. Wymieszać i zajadać. Smacznego :).

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba! :)) Ja za grejpfrutem zbytnio nie przepadam ale w takim pysznym, lekko oslodzonym polaczeniu na pewno mi posmakuje.

    P.S. Jest u Ciebie troche sloneczka Reniu? Jesli tak to przeslij mi troche promykow bo u mnie od rana leje deszcz... :((

    OdpowiedzUsuń
  2. grapefruit bez błonki jest smaczny nie ma charakterystycznej goryczki i napewno Ci posmakuje Agnieszko :)
    niestety u mnie podobnie jak i u Ciebie pada deszczyk :((
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś cały dzień świeci słoneczko, wiosna w pełni:) Fantastyczny sposób na grapefruita i jego goryczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazwyczaj wystarczy tylko kilka prostych skaldnikow, aby otrzymać cos smacznego, i Ciebie tak wlasnie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna sałatka !:). Śliczne zdjęcia robisz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piegusku! Ależ śliczne zdjęcia, i deser też wspaniały - jak zawsze chcę do Ciebie!!!
    Pozdrawiam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za sałatka! Dla mnie na śniadanie w sam raz i bomba witaminowa na cały dzień.
    Pozdrawiam Piegusku!

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze mam wielką ochotę na takie sałatki pełne orzeźwienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio dałabym się pokroić za cytrusy. Taki świeży koktail to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu zapraszam jak zawsze :)
    sałatka genialna w swojej prostocie także polecam ją z calego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wiosennie! Śliczne kolory. Tak świeżo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię sałatkę owocową,mniam...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak, to na pewno dodaje energii (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, biere to w ciemno! Ca prawda o tej porze to już nie ma co oczyszczać organizmu (zatrułam go przed chwila resztą gulaszu z szynki, ach ta moja mięsożerna H&C, przez nich i matka sie napycha na noc!), ale od jutra idę na czyszczenie!.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)