wtorek, 8 marca 2011

Tort czołg


Korzystając z okazji, że dzisiaj ostatki wyprawiłam młodszemu synkowi obiecane tydzień temu urodzinki. Ponieważ jest miłośnikiem wojska i wszystkiego co z tym związane miałam dość ułatwione zadanie jeżeli chodzi o tematykę torta. Zrobilam mu tort czołg, który zrobił furorę na przyjęciu urodzinowym, podobał się bardzo do tego stopnia, że koledzy synka nie mogli uwierzyć, że to nie jest zabawka :). Byłam z siebie dumna, impreza była bardzo udana, wszyscy rozeszli się szczęśliwi do domu :).

Przy okazji życzę wszystkim Kobietom aby każdy kolejny dzień był Dniem Kobiet , aby uśmiech na naszych twarzach gościł tak często jak dzisiaj :)

W skład tortu wchodzi biszkopt przełożony bitą śmietaną, całość pokryta masą cukrową.



21 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! Pięknie Ci wyszedł ten czołg! Ciekawe jak tort smakuje?
    http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję, masa strasznie słodka więc ja jej nie jadłam ale dzieciom bardzo smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale "zaczepisty" tort ! :)) Swietny pomysl Reniu. Jestem pod ogromnym wrazeniem Twoich zdolnosci. A ten czolgista to juz w ogole rozlozyl mnie na lopatki :)) Naprawde rewelacja :) Nie dziwie sie, ze wszyscy byli zachwyceni.

    Najlepsze zyczenia dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten żołnierz - naprawdę podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten żołnierz - naprawdę podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz wierzę, że mojemu Jasiulkowi - maryniście tobyś nawet "Dar Pomorza" potrafiła zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne dzieło. Jestem pod wielkim wrażeniem:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow robi wielkie wrażenie! i ten żołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. E' perfetto :)
    ciao un buon inizio settimana

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :)
    marzyniu fantastyczny pomysł na kolejny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Cudowny tort!:) Chciałabym zrobić podobny chłopakowi. Czy mogłaby Pani zamieścić tutaj dokładny przepis i sposób wykonania? Byłabym bardzo wdzięczna :) Życzę sukcesów w dalszym wykonywaniu tych wszystkich pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuję Kasiu za komentarz, jeżeli chodzi o skład torta to po prostu biszkopt przełożony bitą śmietaną (zaryzykowałam bo od razu podawałam), jeżeli ma być nieco przechowywany to polecam krem budyniowy albo maślany, potrzebna jest masa cukrowa u mnie gotowa zielona i czarna zakupiona przez internet. Przełożone ciasto trzeba wykroić w kształt czołgu i pokryć rozwałkowaną cieniutko masą, ozdobić wedle uznania. Na internecie jest mnóstwo instruktaży jak postępować z gotowymi masami cukrowymi. W razie konkretniejszych pytań pisz proszę na renia@infobiuro.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za ten pomysl i wykonanie! Bardzo mi pani pomogla, dzis rano musialam na szybko zrobic tort czolg! Bardzo prosty i sliczny!
    Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak to się robi ? proszę o składniki i przepis :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)